Fel i huvet?

Förutom mensvärk så lider jag av kroniskt fel i huvudet!! Jag funderade på allvar ett tag om jag skulle döpa om min blogg till singelbloggen och berätta om alla möjliga fel jag göra då det kommer till kärlek att göra, för att sedan släppa en bok som heter: Så håller du dig singel och halvbitter för evigt!

I lördags då jag var ut såg jag K som jag "träffade" i höstas. Han visade sig vara en skum människa rakt igenom. Trots hans skumma beteende och helt sjuka kommentarer som till och med fick min storasysters killkompis att säga åt honom, så kan inte mina tankar sluta dra åt mig honom.  Jag tillåter mig alltså att tänka på en person som till och med min omgivning reagerar på??!!? WHAT THE FUCK IS WRONG WITH ME?? Jag är verkligen en vekling för den förbjudna frukten...

Så mina vänner. Nu ska detta pms-överkänsliga monstret krypa ner i sängen, lösa ett korsord eller två innan de blå tackar för denna måndag och tar ett steg närmare fredag = estocolmo!

Ps. Har ju glömt att säga det, Pernilla, din kommentar kanske var den bästa jag min bittra jävel har fått! :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0