Hemma bra?

Jag sover hos syster inatt. Finns inte en sportsmössa att jag vistas hemma i min lgh så länge äcklet är där. Imorse då jag befann mig i värsta chocken så blev jag ju tvungen att ringa min chef och säga att jag kommer att bli sen till jobbet. Efter att ha slagit fel nummer 4 gånger av ren panik så kom jag till sist fram. Då jag kommer till jobbet så skrattar alla och frågar hur det är med min nya husgäst. Öh? Hur vet ni det? Joo "Bossen" hade ju skickat ut ett mail som löd:
Lina kommer att bli sen till jobbet idag, då hon förnärvarande står på en stol i hemma hallen och skriker förtvivlat över att hon har en råtta hemma. Hon kommer när hon kommer.

Sympatin över min händelse är stor märker jag! :)

Själv har jag dock varit helt förstörd hela dagen. Allt skrikande så tidigt ¨på morgonen tog ut sin rätt och det är dags för mig redan NU! för att gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0