Here we are

Sitter nu nyduschad i vår 10 rummare på östermalm, på kaaaarlaplaaaaan! Japp vi befinner oss på den snobbigaste delen av stan. Jag sa i bussen på väg hit att på karlavägen så bor det bra kärringar som bär pälsar. Då vi kommit fram och ska haffa oss ngt på seven eleven så kommer två damer in, och vad är det dem bär???? Joo minsann, pälsar! Vi dog av skratt där inne...:)

Vin och ost och kex hade i med oss igår..jag tog en klunk sen sov jag i soffan. Jag var så fruktansvärt trött...trots att vi såg på min favvo film twilight så var jag chanslös....! Dock så vaknade jag till då och då. Men då det var dags för att sova på riktigt så hade jag och emma på tok för mkt att prata om! Det är ju bra mysigt ändå när man gör sådana här trippar och tjej/skit snacket bara flöööar! I love it!

Men nu ska vi börja göra oss i ordning här!

Ps. Jag är orangehårig nu...and I like it! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0