Ja men det var väl..

självaste faan att jag skulle misslyckas då jag gjorde ett tappart försök till att vara lite "kvinnlig" ikväll. Jag har nämligen köpt färg för att färga ögonfransarna.Testade igår, men då skulle man sätta sådana där lappar under ögonen som skydd, men dem stack in i ögonen hela tiden så tårarna rann jue, och då var det lite halvsvårt att kleta på färgen då jag bara grinade bort det.

Men skam den som ger sig.

Så idag då jag skulle göra det igen så struntade jag i dem där jäkla lapparna och körde på  fri hand. Att kleta på färgen var nemas problemas. För att slå två flugor i en smäll så tänkte jag att jag skulle tvätta bort färgen i duschen då jag behövde duscha efter all min städning. (nån mer än jag som svettas som en gris då man dammsuger? inte nådigt...) Duschen var varm och skön som vanligt. men chocken jag fick då jag såg mig i spegeln!!! FÄRGEN HADE JU FASTNAT UNDER MINA ÖGON!! Jag har tvättat, jag har gnuggat, men icke! Den sitter där den sitter. Jag ser ut som Britney Spears gjorde under hennes kris - konstant svart under ögonen. 

Så tur i oturen att jag jobbar där jag jobbar. Möter inga kunder face to face, för annars skulle de nog tro att jag haft en tuff natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0