Rast

Sov ju som sagt hos min syster igår. Av någon aledning så började vi prata om bloggar. Vi hade helt olika åsikter (som vanligt) om en blogg som vi diskuterade. Det slutade med att min syster säger: Ja men det här med bloggar är ju egentligen helt sjukt tänk ändå vad man blottar sig. Berätta så alla får veta...

Jag kände hur jag blev sjukt stött av kommentaren, och att jag skämdes lite över att jag gör ju precis det... Det var ju lite därför jag slutade bloggade. Många som läser, men få man vet vilka det är. Men att ens ta den diskussionen med Elin kändes lönslöst då kl var 21, vi var båda skittrött och jag har aldrig vunnit över henne hittills så att tro att jag skulle göra det då, var som att sälja sand i sahara - omöjligt.

DOCK! Är min syster lista över vilka bloggar hon läser 3 gånger så lång som min (som kanske är 4) så liiiite in your face! hehe:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att man inte fick höra diskussionen :-(// mamma

2009-01-28 @ 13:22:03
Postat av: Syster

haha in my face :-) Det är ju kul att läsa andras och att hålla sig uppdaterad även om man inte träffas så ofta. I like bloggs, men skulle inte dela med mig av mitt liv for the rest of the world. Lösenord? Maybe! Love you! :-)

2009-01-28 @ 17:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0