Skolan is over

Igår kväll skickade jag in min uppsats för sista gången! Var upp till umeå förra måndagen för sista opponering och det gick överförväntan riktigt SKITBRA! Bara stavfel som skulle fixas, och vi ligger under fundering för högsta betyg!:) Examinatorn frågade till och med om man han fick citera från vårat arbete på hans nästa föreläsning.

Dock har vi haft den sämsta hanledaren jag någonsin stött på! Jag orkar inte berätta hur dålig han är, men det brann för mig igår då han inte läst igenom vårat uppsats då den skulle lämnas in idag. Jag sa till honom att jag skulle ha ett mail från honom och där det framgick att han läst uppsatsen innan kl 16.PUNKT SLUT! och det hade jag..

Har även precis tryckt i mig jättematlådan med makaronilåda från mamma. 3:e dagen på rad som jag äter det. men det är gudabenådat gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0