Förslappad

Just nu så är jag riktigt lat. Jag som alltid viker mina kläder och lägger in dem i garderoben eller kastar dem i tvätten då jag inte använder dem, har skapat en fin hög hemma i sovrummet. Jag har heller inte dammsugit på en vecka, vilket är oacceptabelt. Men faan jag orkar inte! Jag har slappat i soffan heeela helgen - och det var har varit skönt!

Sitter på jobbet nu och är galet hungrig. Vet inte riktigt vad som hänt med min aptit? Jag äter vanligtvis ofta och mkt, men nu infinner sig hungern nästan jämt. Då jag pratade med mamma i telefonen i lördags fick jag det bekräftat:
- alltså Lina, du äter jämt då jag pratar med dig. Smaskar och har dig.
- Kanske beror på att jag altid äter??

Haha nä riktigt så är inte fallet, men jag måste alltid sysselsätta då jag pratar i telefonen, och en apelsin har aldrig lockat så mkt som sist:)

Men nu ska den här plattbröstade matvraket jobba på lite.

Kommentarer
Postat av: Lisa

"Men nu ska den här plattbröstade matvraket jobba på lite."

Hahahahahahaha...

2009-03-24 @ 13:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0