Fredag

Tänkså man kan längta till helgen. Man är alltid på bra humör på fredagar för att man vet att helgen hägrar. Dock så går den ju alltid så jäkla fort! På fredagskvällen somnar man innan kl 22.00 för allt slit efter veckan tar ut sin rätt. Lördagen är oftst späckad, med shopping, städning och utgångar/mys med vännerna. Sedan kommer den ångestladdade söndagen. Inte nog för att man allt för ofta är bakis denna dag så har man ångest över att en ny veckan väntas, och en ny längtan till helgen.

Men just NU så är det fredag, och jag är lycklig och längtar hem till min godispåse, kanske ska höra med mamma om hon vill dela ett glas vin med mig och åtrå underbara Peter Settman i så ska det låta:)

Jag har dock liiite problem att dricka eller äta just nu då jag tog och misshandlade mig själv igår och en fläskläpp blev resultatet. Jag var och handlade igår och hade tydligen kilat fast min ena matkasse i stolen, så jag tar i för kung och fosterland för att få upp påsen. Vad händer?  Joo handtaget på påsjäveln går sönder och med full kraft så ger jag mig själv en knytnäve över munnen. Jag vart så jävla förbannad på påsen så jag lämnade kvar den i bilen. Ska den slåss så följer den då INTE med mig hem. Tyvärr så blev ju hungern förstor så det var bara att krypa til korset och gå och hämta kassen. Jag grät även en skvätt då jag blev sjukt irriterad över min onda läpp och kassen, och jag tyckte faktiskt synd om mig själv.

Bli slagen av sig själv..kom igen!


Men som sagt FREDAG!!  Nu kör vi.


Kommentarer
Postat av: kim

haha förlåt att jag skrattar men de där var typ de roligatse jag läst :D

2009-03-27 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0