Gubben

Om man inte räknar med gårdagens inlägg så var det längesedan jag bjöd på lite "gubben bredvid" så i brist på annat att skriva så kanske ni vill läsa om hans senaste grejer.


Gubben och en annan här på arbetet diskuterade en timråspelare.

Gubben: Jaa, han vill att alla ska vissla efter hans pipa!
"K": Dansa efter hans pipa heter det
Gubben: Kom inte här och rätta mig din skåning!

Gubben är i stamtal.
-Hallå? Are you still there?
He's gone...

G, nös.
-Serru! Nu är sjukskrivning som gäller. Alla här kan intyga att jag nös, då det är var en ljudlig jävel!
Lina visst skriver du på, min godhjärtade arbetskamrat?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha han är ju underbar :D tänk om hans kulle hitta din blogg ;)

2009-03-24 @ 17:47:41
Postat av: Lina

Haha! Han är 65 år och kan knappt läsa på skärmen, så jag tror inte att han hittar hit:) Sedan så sitter det två gubbar bredvid mig, och känner jag "Gubben" rätt skulle han säkert tro att det är den andra:)

2009-03-24 @ 18:30:43
URL: http://luucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0