Haha...?

Are you fucking kidding me??

Pratade precis med käk-kirurgin ang. min operation av mina visdomständer. Skulle höra om de skulle ta båda samtidigt och passade även på att höra om vad kalaset skulle kosta mig. När hon sa priset måste hon ha hört hur min haka slog i bordet och hur luften gick ur mig.....5000 SPÄNN!! Kommer det att kosta mig, och det vet jag inte om hon menade för bara en tand eller om priset gällde båda. Annars är vu uppe i 10.000. Jag tror på allvar och att jag ska lägga mig ner och gråta en skvätt då jag kommer hem.


Jag menar, jag har ju redan bilen på verkstaden. Det kommer kosta skjortan, och nu detta??? Jag ser hur mina framtidsplaner bara rinner ur mina händer. Och denna gång beror det inte på mig och min lathet...surt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0