Hahaha!

Hahaha alltså hörrni....herregud jag har verkligen VÄRDLENS roligast vän. Elin Sofia Hellström aka Elkan. Hon fick mig att skratta igår så jag ett tag trodde jag skulle avlida,för det var omöjligt att få åt sig andan.

Vi var som sagt på födelsedags fest hos Millan. Elin hade bjudigt mig på plankstek innan, vilket ledde till att jag åt på tok för mycket och fick jätteont i magen. Så m in kväll blev nyktert...till skillnad från Elins. Hon sa redan efter 2 cider och 1 glas vin att hon började känna sig onykter, men vi alla som känner elin och vet hur mkt den människan tål! så reagerade jag inte så mkt. Vi kommer ut och människan blir så fruktansvärt rolig att jag toknjöt heeeela kvällen! Roligast av allt var då en kille råkar gå in i henne så att hon slår huvudet i hans axel. Elin säger att han bet henne i näsan och ska berätta för mig hur det gått till. Jag hör inte riktigt vad hon säger så jag sträcker fram huvudet för att höra. Elin ser inte det utan är precis inne i hennes berättelse och ska då visa hur han bet henne (vilket han inte gjorde, det var axeln! hahaha) och biter då MIG i näsan!! Hahah det gjorde så sjukt ont, men jag bröt ut i skratt. Elin bryter ihop hon med och skriker: Jag åt näsan!! Jag åt näsan!! Hahahah...nu dör jag igen..!!!

Pratade med henne alldeless nyss och då skrattade jag så jag grinade!!!:) Underbara människa!

Dock så hade vi två riktigt stora irritationsobjekt under kvällen. Alltså tjejer....vissa är verkligen så jäävla underliga!! En tjej som var med på festen hade inte riktigt alla knivar i lådan om man säger så.


Men nu ska jag sätta på mig mysbyxorna och vandra bort till elkan för att hämta bilen. Det här med stegräknaren tar knäcken på mig!!! Tänker steg vad jag en gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0