Jooråsatte

Igår såg jag greys anatomy igen...och jesus vilka avsnitt det är nu!! Tårkanalerna jobbar på för fullt, och man ser ut som en sargad kvinna efter programmet är slut.

Även att jag inatt drömde att jag blev sjuk, och vem var det som tog hand om mig?? Joo om inte självaste Alex Karev själv. M-m-m! :)

Vet inte riktigt vad det är med mig och mina drömmar just nu. Jag drömmer om love all the time! Och tillåt mig säga, att det är fantastiskt. Jag vaknar lycklig varje morgon (nej inte sådana drömmar!)

Men nu ska jag slänga in en andra maskin för att sedan vandra ner på stan och lämna tillbaka en bok på bibblan som jag så "oskyldigt" glömt att lämna tillbaka. OOops.

Sen är väl birsta med Elkan som gäller. Vi måste fixa nya skidkläder båda två till våran fjällresa v.15. Det mina vänner kommer att bli lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0