Kom igen!!

Alltså denna jävla stegräknare...den driver mig till vansinne!! Idag då jag gick till elin för att hämta bilen, så visar den att jag bara gått 3000 steg..kom igen!! Det är minst 5000 dit. MINST! Så nu ligger jag bara på 25000 steg sedan i fredags eftermiddag och det är inte good. Men jag är för trött och lat för att gå något mera.

Har varit hos mina favoriter ikväll. Familjen Andersson - Nilsson Böös. Och dem är verkligen dem bästa!! Jag fick oooootroligt FINA presenter av dem för att jag klarat av skolan. Hur snällt är inte det?!?! De bjöd mig även på mat. För första gången så har jag ätit Biteline pizza, och hörrni....det var sjukt gott!!!! Och man blev inte sådär stint i magen som man annars brukar bli av skräpmat, utan man blev lixom..perfekt mätt.

Men nu ska jag se four christmases och sedan är det sängen.

Ps. Bra Henke att du håller koll på mina stavfel. Och hoppas du får frukt på nyjobbet du med! Hehe:) Ds.

Mina fina presenter

 En "prinsessljuslykta"
 Den gjorde sig fiiiint i min hall
 Glasunderlägg i sten. Otroligt fina!!

Tack igen syster!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0