Meeeeen

I måndags ladda jag ner senaste avsnitten av brothers and sisters. Har inte hunnit sett dem ännu, så tänkte passa på att göra det ikväll. Men näää, avsnitts helvetet hackar sig och skiten går inte att se. Jag letar febrilt på internet om det går att se online där? Återigen nääää. Då måste man nämligen bo i USA för att se det kommer en sådan fin och prydlig ruta upp på alla sidor som jag går in på. Skit.

Jag måste ut och gå även, men jag orkar inte...jag fryser och ville inte lämna soffan.

Sen det här med mitt godisberoende. Jag måste egentligen ta tag i det men jag varken kan eller vill!! JAG KAN INTE LEVA UTAN GODIS! Men jag som egentligen inte är intresserad av vikt och nyttig mat, måste nog börja göra det. Mitt otroligt stillasittande jobb och mitt beroende kan bara leda till en sak - en fet Lina. Men den dagen, den sorgen.

Nobody sad it was easy...but nobody sad it would be this hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0