Men nu tror jag...

Inte nog med att jag har pratat baklänges och ut och in hela veckan, nu när jag ska gå på toa så märker jag att jag har trosorna bak och fram! Och det är ju hipsters så man tycker ju att jag borde märkt nått?? Haha tacka gud för att jag inte använder string. För hade jag gjort det och inte märkt nått så hade det nog varit dags att gå till fabror doktorn för att kolla läget...

På tal om doktor. Jag var hos tandläkaren idag, och trots räls i fyra år med kontinuerliga besök så har jag sådan fruktansvärd tandläkarskräck. Kanske är det denna skräck som gjort mig snurrig denna vecka? För då dem ropar upp mig och jag ska gå till rummet så möts jag av en skylt: "mobiler får ej vara på då det kan störa våran bla bla bla". Jag tar upp mobilen för att stänga av den samtisigt som jag ska hitta rummet jag ska vara i. Då jag inte hade på mig glasögonen så kan jag ju inte se digital siffror. Så jag står och snurrar på samma ställer medans jag försöker av mobilen då jag ser en kvinna lite längre bort som står och kollar på mig.

Jag ursäktar mig och berättade att jag hade fullt sjå med att stänga av mobilen.
- Haha, jaa jag såg det, så jag lät dig snurra klart.

Hahah, jag kände mig som hyffsat dum:)

Inga hål hade jag heller!! Och en sådan där försäkring är fixad åh, så man slipper dyra besök, och förhoppningsvis dyra OPERATIONER!

Men nu ska jag jobba på här innan jag åker hem och bio väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0