Oj Oj Oj

Vi möblerade om här på jobbet igår, haha och tillåt mig säga att effektiviteten inte var på sin topp! alla stod och höll i sina datorer och ville till sina nya platser, trots att bord inte var uppmonterade eller urstädade. Vissa gånger kunde jag inte hålla mig för skratt, för att andra ta tag i saken och berätta va dem skulle göra.

En sak som märks att man jobbar på ett seriöst och icke "fattigt" företag, var då någon helt plötsligt blev sugen på mat och vips så åkte chefen och köpte mat till alla, det är annat än vad telenor skulle göra! Men så måste jag bara bjuda på vad gubben bredvid sa igår då alla skulle beställa vad dem skulle äta.

Någon på jobbet undrar vad "K"(han som är skånsk) vill ha att äta, om han kanske vill ha en pizza?
Gubben: "K" vill inte ha pizza, han vill ha spättekaka (med något som skulle likna skånsk dialekt)

Ni kanske inte förstå det roliga i det hela, men att få uppleva "gubben" är det bästa i livet just nu!:)

Var och röntgade foten idag, 5 minuter sedan var det klart! Får se vad de säger nu då. Sköterskan skrämde mig lite då hon sa:
Är det här knölen som du har ont?? (hon tittar med en konstig min)
- Öhh...jaa...
- Jaa...vi får nog ta och se vad det där!

Vad menade människan med det där?? en ser ju inte äcklig ut på något vis! Elle ja...det ser ut som att det är en till lilltå på väg att växa ut, men det är ju inte sårigt eller ngt sånt!  Bara en knöl lixom.

Nåväl, torsdag eftermiddag kommer med stormsteg vilket betyder snart fredag, vilket i sin tur betyder H-E-L-G!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0