toalettbesvär(ad)

Jag har flera fula ovanor vad det gäller toalettbesök. Men inte vad det gäller mina egna. Först och främst så måste jag alltid lyssna om jag står utanför en toalett om personen ifråga tvättar händerna efter eller inte. (faktiskt min syster som började med det här, och som lillasyster så tar man ju efter) Sedan så vet alla att jag inte är direkt "fin i kanten" då vi kommer till bajs och fisar, jag kan prata vitt och brett om det med allt och alla. Men jag klarar inte av att det ska höras då man är och gör sina behov. Jag själv går alltid ljudfritt på toaletten, och tekniken sitter där den ska. Men på våra toaletter här på jobbet så är det ganska så lyhört. Jag hör drillarna och jag hör hur många drag papper det tar och det är irriterande!! För då när jag ser personen senare så tänker jag jue: Jahapp...så du har bajsat idag du! Och allvarligt..man vet ju att alla gör numero dos, men man vill ändå inte veta om det! Man kan prata om att man gör det, men man vill inte HÖRA det in real life..

Alltså vad babblar jag i nu??

Jag är för trött för att ens tänka just nu- Jag har pratat bakvänt hela dagen och jag längtar till helgen. För då är svullning, samt så är lingonveckan över. Tack gode gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0