Tråk

Får be om ursäkt för mina oerhört tråkiga och klagiga inlägg på senaste. Men jag har varit hängig hela veckan, vilket resulterade igår att jag somna kl 19.00!! Det är bara rena turen att jag har mitt alarm som är ställd på att ringa samma tid mån-fred, för annars hade det nog inte funnits en Lina i tid på jobbet imorse.

Jag har tänkt lite för mig själv den senaste tiden ang. godis. Gav mig själv först ett förslag att jag inte skulle äta godis förrän till påsk. Hahah - vad tänkte jag med?? Som om jag skulle klara av det....aldrig. Sen kom jag på ett annat förslag, jag som alltid annars köper ca 8hg godis varje helg, skulle bara hålla mig till 2hg. Kom igen!! 2hg?!! Vet ni hur liite det är?? Så nej. Det blir ingen förändring vad det gäller mitt godisätande. Det är mitt balsam för själen, och kommer INTE  att plockas bort. Så för att trotsa alla mina senaste tankar så åkte jag iväg till ica på lunchen och köpte mig lite. Och som jag njuuuuuuter!:)

Förövrigt så har jag vunnit två auktioner på Tradera denna vecka. Den ena är ett väggord som jag lyckades kamma hem för 76spänn!! Och det var ingen av dem där B-iga som finns. Utan the real thing. BILLIGT! Den andra är en väska...som jag har för mig att jag bjudigt på, men kan inte komma på hur den såg ut?? Hmm...allt det gick lös på ink frakt för 50 spänn så jag gråter ju inte floder dirket. Men va fasen var det för en väska??

Fick en skrattattack då jag pratade med mamma förut om väggordet då jag hade för mig att hon också hade speciellt det??
- Men mamma har inte du också köpt väggord?
- Öhh...joo...
- Jaha?
- Jaa, alltså, först så var det ett JÄVLA bestyr att få ut fanskapet ur förpackningen!! och sen då jag trixat med det och ska sätta upp den så kliver jag snett så jag lappar ihop delarna med varandra och det var omöjligt att få isär dem!! Bokstäverna hamnade huller och buller så det såg ut att vara skrivet på hebreiska.

Haha, ni som känner min mamma och vet hur hon ramlar och har sig hela tiden förstår hur roligt det här är!! Roligast var ändå jargongen (stavas det så?) hon hade då hon berättade. Underbart! Det förgyllde iaf min dag som de senaste dagarna bara bestått av huduvdvärk och andra krämpor. (Se! Jag fick in lite klag här med, jag är för duktig!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha, ha. haaa............ roligt på min bekostnad va!!!???// mamma

2009-03-13 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0