Effektivitet är namnet!

Men oj vilket bra nagellack jag köpte i lördags! Jag som annars brukar köpa billighets grejer slog till på stort i lördags och införkaffade allting nytt i vad det gäller skönhet. Nagellacket kommer från isadora och har nu suttit på mina fingrar i över 4 dagar utan att flagna! That's the shit! Detta köpte jag fast svart:

Bilden är lånad från google.se

Förutom nagellack så följde en ny mascara, ett solpuder, ett rouge, en nessesär, en ansiktsmask, hårsnoddar och brun utan solspray. Inte illa för en "icke skönhets typ" som mig. 600 spänn fattaigare blev jag, men mkt fick jag med och ack så mycket roligare det är att titta ner i sminkväskan nu:)

Men nu är det lunch här snart, och sedan en promenad i solen!

Ps. Jag var så sjukt effektiv igår att jag somnade mer än nöjd! Jag hann sola, fixa matlåda, handla, städa och byta till de ljuvligaste sängkläderna av dem alla! Ds.


Kommentarer
Postat av: mia

hej sweetie, såg dej häromdan fotvandrandes på väg hemåt, miss you!!! kommeru hit den 18e om jag ordnar förpa? (sensation)

2009-03-25 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0