Wierdo?

Lisas pappa måste antingen tro att jag är dum i huvudet eller hans bästa fan. För två veckor sedan så pratade jag med en killkompis, vi pratade om giffarna och "Foppa" kom på tal. Då jag berättade att Lisa som är en av mina närmsta vänner är hans dotter blev han totalt till sig och fråga på "skämt" (?) om jag inte kunde fixa honom en autograf. För att jag skulle slippa skämmas då jag skulle fråga samt även han så sa jag att killen ifråga som ville ha den är lite smått utvecklingsstörd. Leif fixade en bild på sig själv och en med en fin autograf. K blev överlycklig! Haha:) Men. Så igår innan jag skulle hem till Lisa som befann sig hemma hos Leif och Anna så glodde jag runt lite på facebook, och finner en hyllningsgrupp till Leif. Jag visar givetvis Lisa den då jag kommer dit, för det var ju lite små roligt. Lisa bryter ut i skratt och skriker: "Pappa!! Kom ner så får du se! Lina har hittat en hyllningsgrupp till dig på facebook!".

Då slog det mig. Leif måste ju tro att jag är hemligt förälskad i honom eller är en stalker!!! Jag ber om autografer och visar hyllningssidor på Internet......tror det får dröja ett tag innan jag hälsar på dem igen, och jag kommer då ABSOLUT inte fråga ngt eller visa ngt om honom igen, för då lär jag väl skrämma honom på riktigt. Om inte, så Lisa. Heheh

Men nu äre back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0