Hur är man funtad?

Det spelar INGEN roll om jag kliver upp 06.00 eller 06.45, för jag är ändå lika sen i slutändan ändå!! Faan jag blir tokig på mig själv!!

De få gånger som jag kliver upp i tid så strosar jag ändå på som en liten sengångare hemma, så det slutar med att jag får stressa ihjäl mig . Vilket ofta resulterar i att jag glömmer:

*plånbok
*telefon
*matlåda (allt för ofta!)
*snusen (jag får panik!! och får handla av den där konstiga kvinnan på ica här i Timrå....hon skrämmer mig faktiskt....)

Jag Måste lära mig att planera min tid bättre på mornarna. Jag kommer ALDRIG sminkad till jobbet för det finns inte en chans i h-vete att jag hinner med det! Så det får bli till att kleta på lite mascara på rasten, så man inte ser alltför anskrämlig och trött ut...vilket jag är.

MEN gott folk. Kommer ni ihåg vilken dag det är idag? Kan någon ha missat?? F-R-E-D-A-G!

Min älskade pluggkamrat/sambo kommer ju ner för att bo hos mig ikväll - Mallan! Med sig har hon Teres och jag tror AnnaMa? Så vi ska äta och dricka gott, samt givetvis prata gamla minnen...som när fönsterkillen kom in i min lgh då jag vart helt borta i dubbelsidig lunginflammation och jag låg spritt-språngande naken!!!!! Pinsamt var bara förnamnet.....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0