Underbara helg!

Vilka underbara dagar helgen bjöd på hörrni!

Fredagen spenderades med min härliga Mallan som kom ner från övik med två vänner. De hade köpt med sig mat så vi grillade och herregud så gott det var! De andra två ville kolla utelivet här i s-vall medans jag och Mallan satt i min soffa och drack rödtjut och snackade skit till kl 02.30. Är det inte sjukt hur man kan ta efter precis där man slutade trots att det nästan gått två år sedan man senast sågs? Det är imponerande hur man "klickar" med vissa och vissa inte. Det hela slutade iaf att vi blev bra onyktra efter våra djupa samt roliga samtal, så jag somnade i fotöljen och Mallan i soffan, haha ingen tog sig an sängen :)

Lördagen spenderades oxå i goda vänners sällskap och tittande på melodifestivalen. Med risk för att få ett nackskott..men norges låt var bland det sämsta jag någonsin hört!?! Kan det verkligen vara så att alla andra i världen har sådan fruktansvärd dålig smak och är tondöv utom jag?? Verkar inte bättre....;)


Jag skrev detta inlägg igår....vad vill blogg.se?

Sitter på jobbet nu och är så fruktansvärt hungrig!!! Roligt att jag bjuder mig själv på yoghurt till lunch då...

Måste bara säga att jag lyckades via min charm få min "ej ombokningsbara biljett" till att ombokas. Weeei!! :) Sällskap får jag på tåget åh, så resans början kunde inte ha börjat bättre iaf, så nu hoppas vi att helgen blir lika bra den med!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh! Vilken underbart snygg blogg! HUr gör man sådana där snygga designer? Vad söt du är:P

2009-05-20 @ 19:43:00
URL: http://pianot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0