Vita lögner

Men va tusan!! Nu hade knåpat ihop ett enligt mig bra inlägg och helt plötsligt  så bara loggades jag ut och kom till blogg.se framsida!!!! MYCKET irriterande.

Inte något som jag behövde, då jag befinner mig i h-vetes veckan. Japp...det är dags för fem dagars konstant sug efter att äta ALLT man har i skafferiet, och efter att man ha ätit ALLT så vill man ändå ha MER! Jag ska även känna mig uppsvälld och se 4 månaden gravid ut, och ha ett humör som slår alla världens bergochdalbanor. Ni kanske vet vilken vecka vi pratar om nu?? Veckan då hornen växer ut i pannan och alla medmänniskor bör hålla sig på MINST 5 meters avstånd...

Annars så ljög jag precis i telefonen.

M: sov du?
L: Nää..ööh...jag dammsög.

Haha! Varför erkänner man aldrig att sover, och blir väckt?? Äre pinsamt att man sover? Eller?

Jag skickade iaf ett sms nu där jag erkännde min lögn, och att jag inte fattat mkt av de första orden som utbyttes i samtalet:)

Men nu äre fotboll, men Man. U. leder redan med 2-0 så spänningen är redan död.

Kommentarer
Postat av: Elkan

Sen när ser du på fotboll förutom gifflarna ?

2009-05-05 @ 21:50:29
Postat av: Elkan

Sen när ser du på fotboll förutom gifflarna ?

2009-05-05 @ 21:51:34
URL: http://elkaljunga.blogg.se/
Postat av: Angen

tack så mycke Lina =)

han är underbar, kan inte sluta kolla på han!

Kramar

2009-05-06 @ 21:30:17
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0