Suger

Jaa!!! Jag vet jag är värdelös på att blogga. Men jag vet inte vad jag ska skriva om?? Jag känner mig inte riktigt som en första gången-mamma. Jag lever inte och andas min graviditet utan är mest som vanligt.(förutom när jag har funderingar och ringer min syster :)) Självklart är jag och M lyckliga och förväntansfulla över vår bebis, men jag har inte tänkt tanken på barnvagn, mammapenning, nappar, amning etc. Det får komma med tiden, jag menar det är ju ett tag kvar :) Men om vi nu ändå ska prata Graviditet så har jag varit gravid i över 100 dagar!! Om 4 veckor har jag gått halva tiden.. Gud det är sjukt!!:)

Men ny gör vi såhär. Vad vill ni veta? Vad vill ni läsa om? Tips mottages :)

Nu ska jag skvallra med Elkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0